توماج صالحی و سازمان منافقین

به گزارش پایگاه خبری صادق نیوز:پدر ‎توماج صالحی، چنگیز صالحی عضو سازمان تروریستی فداییان خلق بوده که دهه ۶۰ به جرم ترور و محاربه دستگیر می شود و بعدها با ضمانت خواهر بزرگش و رافت اسلامی مورد عفو قرار می گیرد!

افسر اقبالی ( مادر توماج) و همسر اولش عضو سازمان منافقین بودند، همسر اول مادر توماج به جرم محاربه اعدام می شود.

‏و بعد مادرش با پدر توماج ازدواج تشکیلاتی میکند که بعدها فوت می کند.

اقبال اقبالی، دایی توماج صالحی هم از اعضای ارشد سازمان منافقین در کمپ اشرف عراق بوده و الان هم در آلبانی حضور دارد. کلا توماج صالحی زاییده تروریست‌های رجوی است…

حالا که در چنگال دستگاه اطلاعاتی کشور اسیر شده، یک عده فریب خورده از نوجوانان و جوانان ما که نمی دانند پشت قضیه چیست، پیگیر این جانور هستند.

توئیت جنجالی منتسب به ادمین سابق منافقین در مورد ارتباط برخی سلبریتی‌ها با منافقین که مشخص نیست واقعی باشد اما هنوز تکذیب نشده است.

اکانت آقا محسن در این توییت برخلاف الگوی قبلی، صراحتا با نام آوردن از دو کارگردان سینما به عنوان کسانی که مستقیماً با منافقین مرتبط هستند، از تعدادی بازیگر و هنرمند نام آورده که با واسطه در ارتباط با منافقین هستند.

عضو سابق منافقین همچنین پرونده توماج صالحی را مشابه تسلیت برخی سلبریتی‌ها برای مرگ مرجان، خواننده رسمی منافقین خوانده که در آن، نشریه مجاهدین از آن‌ها تشکر کرده بود.
نکته جالب این اشاره، وضعیت حاضر برخی از آن سلبریتی‌هایی است که مرگ خواننده منافقین را تسلیت گفته بودند و مورد تقدیر منافقین قرار گرفته بودند، افرادی مثل علی کریمی، تهمینه میلانی، مهناز افشار، پرستو صالحی، اشکان خطیبی ارژنگ امیرفضلی است.

 

 

همچنین ببینید

ایرانی‌ها از اولین ملت‌هایی هستند که کتابت را آغاز کردند

در نشست علمی تخصصی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری مطرح شد: راه تربیت مردم در یک کشور آموزش است. الگوی آموزش ایرانی به عنوان مکتب ایرانی سواد در سایر مناطق دنیا تدریس و آموزش داده می‌شد. ایرانی‌ها از اولین ملت‌هایی هستند که کتابت را آغاز کردند. کتاب اولین رسانه جمعی در میان مردم بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *