قبح شکنی های هرزه معاشانه ی سلبریتی ها

به گزارش پایگاه خبری صادق نیوز: لیلا طاهری مدتی است که در فیلم و مجموعه های شبکه خانگی به بهانه ی بازی عادی و روان،  مرد و زن نامحرم همه کاری می کنند؛ همدیگر را هل می دهند، به هم سیلی می زنند در کنار هم راحت می نشینند و راه میروند به گونه ای که تن شان به هم برخورد می کند و…

به تازگی هم این روزها اخبار و تصاویر بغل کردن‌ها و بوسیدن‌ها در حرکتی قبح شکنانه در شبکه های اجتماعی وکانال های مجازی در حال دست به دست شدن است ولی آیا این ها تنها یک اتفاق نام نهاده می‌شود؟!!

این حرکات هرزه معاشانه به صورت هماهنگ از سوی برخی از سلبریتی های فراری و یا داخلی تایید هم می شوند! به صورتی که گویی وظیفه دارند تا بی بندوباری را عادی و معمولی نشان بدهند.

چندی پیش در مجموعه«جنگل آسفالت» امیر جعفری که با همسرش ریما رامین فر، همبازی بود و در نقش همسر با قربان صدقه رفتن سر همسرش را بوسید، اتفاقی که هرچند واقعا این دو همسر هستند اما نشان دادن آن از قاب رسانه قابل قبول و شایسته نبود.

در مجموعه« گناه فرشته» هم شهاب حسینی سر دختر نوجوان همبازی خود(نفس بازغی)  را که در نقش دخترش بود در سکانس های مختلف می بوسید! و دراکران عمومی فیلمش هم وقتی دختر هنجارشکنی در آغوش او رفت به جای کنار رفتن  او را گرم و صمیمی بغل کرد و می خندید …  کنار هم گذاشتن این اتفاقات با انتشار تصاویری مشابه از فیلم‌ها و سریال‌هایی که با کارگردانی از پیش تعیین شده است و می دانند که اول این مدیران و ناظران هستند که آن را می‌بینند! تأمل برانگیز است که چرا با وجود  چنین هنجارشکنی هایی هیچگونه برخوردی با این افراد نمی شود؟!!

بعد از در آغوش گرفتن دختر جیمی جامپ توسط دروازه بان استقلالی که در همان بازی، هوادار آقا را با کوبیدن بر سینه اش به شکل بسیاربدی پرتاب و تحقیر کرد ناگهان برای جریمه شدن بخاطر در آغوش گرفتن یک دختر؛ ژست روشنفکری می گیرد و با وقاحت تمام می گویذ: جریمه را دادم، فدای سر آن دختر هوادار!!! که با استقبال خوبی از سوی برخی از سلبریتی ها مواجه شد!! بگذریم از بودجه ی سرسام آور این تیم ها که از بیت المال می بخشند و به هیچ جایشان هم نیست که این پول همه ی مردم ایران است که برای هرزگی هایشان بذل و بخشش می کنند.

متاسفانه با این عادی سازی های سلبریتی ها که به کمک فضای مجازی و شبکه های اجتماعی  منتشر می شود نمی توان از شهروندان عادی جامعه و بخصوص نوجوانان انتظار رعایت قوانین عرف وشرع را داشت.

لذا اگر بخواهیم با مثبت‌اندیشی از کنار اتفاق‌های مشابه هم عبور کنیم، انتظار حداقلی وجود دارد که بازدارندگی ها باید به حدی باشد که اجازه تکرار این رفتارهای خلاف شرع را در مجامع عمومی سلب کند تا افرادی همچون مهناز افشار و دوستانش در این روزها خوراکی برای ابراز وجود نداشته باشند همچنین همانگونه که بارها و بارها همگان گفته‌اند و خواسته‌اند، تدبیری اساسی برای ترک فعل و تخلفات فیلم‌سازان و مدیران نیز، اتخاذ شود تا بدانند قرار نیست از بیت  المال ارتزاق کنند و تیشه بدست به ریشه اسلام و عقاید دینی مردم بزنند و به نام هنرمند آزاد و بدون محدودیت، هرزگی هایشان را انتشار بدهند.

همچنین ببینید

ایرانی‌ها از اولین ملت‌هایی هستند که کتابت را آغاز کردند

در نشست علمی تخصصی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری مطرح شد: راه تربیت مردم در یک کشور آموزش است. الگوی آموزش ایرانی به عنوان مکتب ایرانی سواد در سایر مناطق دنیا تدریس و آموزش داده می‌شد. ایرانی‌ها از اولین ملت‌هایی هستند که کتابت را آغاز کردند. کتاب اولین رسانه جمعی در میان مردم بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *